Nie wiem dlaczego , ale nadawca usługi współpracuje z firma INPOST, która daje tylko 48 godzin na odebranie zakupionych towarów z ich paczkomatów.
Mnie przeszkadzało to, że towar został dostarczony do paczkomatu w piątek po południu (tuż przed weekendem) - gdy wyjechałem na sobotę i niedzielę, a chcąc odebrać zamówiony towar w poniedziałek wracając z pracy - dowiedziałem się , że mojej paczki już w paczkomacie ... nie ma, bo została zabrana do punktu odbioru INPOST-u pod warszawą , w Łazach (kierunek RADOM, Kielce, KRAKÓW przy drodze S7).
Rad, nierad musiałem we wtorek pojechać pod Warszawę, po paczkę, aby ja odebrać.
I kto komu powinien zapłacić za dostarczenie towaru ?
Poza tym bez uwag. Reszta bez zarzutu.
Odpowiedź sklepu:
Klient ma do wyboru przesyłki: kurierskie, paczkomaty24 oraz różne warianty pocztą (odbiory w punkcie, dostawa do domu). Zamawiający sam wybiera najbardziej odpowiednią dla siebie formę dostawy. Niestety nie mamy wpływu na czas przechowywania przesyłek w paczkomatach.